2011. február 4., péntek

Csoki mousse erdei gyümölcsökkel

Maradt egy pár tojásfehérjém, amit valahogyan fel kellett használni. A desszert kiválasztását férjemre bíztam, aki pedig Ízbolygó csokimousse-át választotta. Mivel málna nem volt itthon, csak fagyasztott vegyes erdei gyümölcs, ezért a miénk azzal készült. A mennyiségeken is változtattam, mivel nem volt annyi étcsoki itthon, meg a fehérje is kevesebb volt. Így is bőségesen elég volt hármunknak, tárolni meg nem akartam a nyers tojás miatt.




Hozzávalók:
10 dkg étcsoki
4 tojásfehérje
1 sárgája
2 ek. tejszín
csipet só
15 dkg fagyasztott erdei gyümölcs

A csokit vízgőz fölött felolvasztottam, majd hozzáadtam a tejszínt, és belekevertem a sárgáját. Utána a fehérjét kemény habbá vertem, és kanalanként, nagyon óvatosan a csokikrémhez kevertem. A mirelit gyümölcsöt felmelegítettem, majd hagytam kihűlni. A krémet a gyümölcspéppel tálba rétegeztem, és hűtőbe tettem. 2 órás hűtés után, nagyon gyorsan elfogyott...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése