2016. február 22., hétfő

Hagymakrémleves

Viszonylag sokszor készítek krémleves, mert a gyerekek az ilyen leveseket eszik legszívesebben. Most egy újat próbáltam ki. Hagyma krémlevest nem készítettem még sosem, de a fogadtatás nagyon jó volt, alig maradt belőle valami. Bár igaz, az elején nem lőttem le a poént, hogy hagymából van (mert akkor ment volna a fújogás a gyerekek részéről) miután meg rájöttek, hogy lehet finom is, már nem volt probléma a hagyma. 






Hozzávalók:

1 kg vöröshagyma, vagy fehér héjú hagyma
1 db közepes krumpli
2 l zöldség alaplé
só, bors
1/2 mk szerecsendió
2 dl főzőtejszín

A meghámozott hagymát felnegyedeltem, a krumplit is megpucoltam és felkockáztam. Felöntöttem a zöldségalaplével és szórtam bele 1 tk sót. Így főztem amíg meg nem puhult. Ekkor botmixerrel pürésítettem, beleöntöttem a főzőtejszínt és borssal meg szerecsendióval ízesítettem.
 A képen a lányom levese van jó sok tökmaggal meg pirított hagymával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése