2012. március 28., szerda

Rántott csirkecsíkok

Az Actifryban készült rántott hús egy újabb verziója. Joghurtban pácolva, és nem a hagyományos liszt-tojás-prézli bundával készítve. A bundája ezért kicsit más jellegű, nem olyan ropogós mint az eredetinek, az íze viszont nagyon jó.





Hozzávalók:
1 kg csirkemell filé
1 nagy pohár natúrjoghurt
2 gerezd fokhagyma
1 ek kakukkfű
só, bors
zsemlemorzsa

A csirkét csíkokra vágtam, sóztam, borsoztam.  A joghurtba belekevertem az összepréselt fokhagymát és a kakukkfüvet. A csirkéket egy jénai edénybe fektettem és leöntöttem a joghurtos páccal. Így pihentek a hűtőben másnap délig. A hűtőből kivéve már csak a zsemlemorzsába kellett beleforgatni és mehetett is az Actifry-ba sülni. Finom porhanyós és szaftos lett a hús a prézli alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése