2012. július 25., szerda

Olaszkolbászos egytál

Egyik kedvenc sorozatom a "Sopranos". Nem volt "szerelem az első látásra" de aztán egy pár rész után teljesen magával ragadott a sorozat. Nem csak a történet, hanem a benne szereplő ételek miatt is nagyon megkedveltem. Imádtam a filmben a nagy családi vacsorákat, a benne szereplő ételek  meg nagyon izgatták a fantáziámat. Dani egyik születésnapomon meglepett egy  "Sopranos - Maffiózók családi szakácskönyvével"  amiben a filmben is szereplő ételek receptjei vannak. Ez az olaszkolbászos egytálétel is ebben a szakácskönyvben szerepelt.  





Hozzávalók:
2 pár édesköményes olaszkolbász
2 csirkemell filé
4 szelet bacon
80 dg krumpli
1 piros kaliforniai paprika
2 fej lilahagyma
só, bors, pirospaprika
kevés fehérbor

A csirkemelleket felnégyeltem és a sóval borssal pirospaprikával befűszereztem. A meghámozott krumplit és a kaliforniai paprikát kockákra vágtam, a hagymát felkarikáztam a bacont félbe vágtam.
Olajjal kikentem egy tepsit és belefektettem a krumplit és besóztam. A krumplira jött a paprika és a hagyma. A tepsi közepére fektettem a kolbászokat és körberaktam a csirkemellekkel. A csirkékre raktam egy egy szelet bacont és aláöntöttem a bort.
Lefedve 40 percig, majd kitakarva kb. 20 percig sütöttem, amíg ropogós nem lett a bacon meg a kolbász.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése