2011. február 2., szerda

Díjat kaptam

Nagyon boldog voltam, mikor megláttam, hogy Ancitól megkaptam a kreatív blogger díjat, örülök neki, hogy érdekesnek találja a receptjeimet. Bár még nincs belőlük túl sok, de ez a díj jót tesz a lelkesedésemnek. :)



Díj mellé a következő feladatok járnak:



1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogodnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot
A hét blogger akiknek szeretném tovább adni:


A 7 dolog, amit szeretnék elárulni magamról:

1. Akikre a legbüszkébb vagyok: kislányom Réka, és kisfiam Benedek.
2. A főzés iránti vonzalmam már gyerekkoromban elkezdődött. Első emlékeim egyike, mikor Nagymamámnál egy kis széken állva segédkeztem a kókuszgolyó készítésében.
3. Egy polcnyi szakácskönyvem van, imádom őket főzésen kívül, néha csak úgy fellapozni és nézegetni.
4. Régen nagyon féltem a pókoktól, de mióta itthon nekem kell levadászni őket, semleges lett a viszonyunk. 
5. Szeretem a jó sci-fit könyvben és filmen is. 
6. Kedvenc boltban kapható édességem a Hanuta. A családom mindig jót nevet rajtam, mikor nagytételben kell bevásárolni belőle, ha látunk valahol.
7. Nagyon szeretek utazni, ha tehetném, bejárnám az egész Világot. 
 

 


    6 megjegyzés:

    1. Dóri, köszönöm szépen, aranyos vagy, hogy gondoltál rám!

      VálaszTörlés
    2. Szívesen :)Örülök, hogy örömet okozhattam.

      VálaszTörlés
    3. Köszönöm szépen, nagyon kedves Tőled! :-)
      De ha nem haragszol valószínű nem fogom továbbítani, mert már többször járt nálam a díj, esetleg így átadhatnád olyannak, aki még nem kapott!
      Még egyszer köszönöm figyelmességedet!:-)

      VálaszTörlés
    4. koszonom szepen dori!:)
      tovabbi sok sikert a blogolashoz es mindenhez.

      VálaszTörlés
    5. Kedves Dóri! Mikor láttam a megjegyzésed, nem igazán értettem, hogy miért is kellene "benéznem hozzád". Ám ez egy nagyon kellemes meglepetés volt így ma este. Igyekszem majd a vele járó feladatokat is teljesíteni :)

      VálaszTörlés