2011. április 5., kedd

Paella

Van egy korondi edényem, amit azért szeretek rizses egytálételekhez használni, mert egyszerre bele lehet rakni a hozzávalókat és szépen lassan megpárolódnak az edényben. A vizet/alaplevet kell csak néha pótolni, meg egy párszor meg kell keverni.
Tudom, hogy a pella nem ilyen edényben készül, viszont nincs paellaserpenyőm, és mivel ez a tál más rizses ételeknél már bevált, ezért esett a választásom erre az edényre.





Hozzávalók:
1 kg csirkemell filé
30 dkg garnéla
1 fej vöröshagyma
1 kaliforniai paprika
2 kisebb padlizsán
40 dkg rizs
7 dl tyúkhúsleves (én dm-es bio levesport használtam)
1 mk. sáfrány
só, bors

A felaprított hagymát és a zöldségeket egy kevés levessel felöntve a hideg sütőbe toltam, majd 2-es fokozaton kb. 30 percig előpároltam. A megpárolódott zöldségek mellé már befért a többi hozzávaló is, így mindent a tálba tettem, felöntöttem annyi levessel, hogy bőven ellepje, megfűszereztem, majd visszatoltam a sütőbe. Innentől még kb. 1 órát sült, a levest időnként pótoltam, és ilyenkor alaposan átkevertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése