2011. március 27., vasárnap

Spenótos rakott csirke

Ezt a receptet a Kifőztük legújabb számában találtam. Gyakran szoktam hasonlót készíteni, de spenóttal eddig még soha nem próbálkoztam. A végeredmény viszont annyira jó lett, hogy ilyet máskor is fogok csinálni. A gyerekeknek úgyis fontos spenótot enni -nem azért, hogy úgy nézzenek ki mint Popeye- és mindig gondban vagyok, hogy a főzeléken kívül milyen egyéb módon lehetne még elkészíteni.





Hozzávalók:
2 nagyobb csirkemell filé
egy zacskó mirelit spenót
2 gerezd fokhagyma, ha a spenót nem ízesített
só, bors
1 kis doboz tejföl
20 dkg reszelt sajt

A húst szeletekre vágtam és sóztam borsoztam majd kivajazott tepsibe fektettem. A húsokon egyenletesen elkentem a spenótot. Olyan spenótkrémet használtam, amiben már van fokhagyma, így azt már nem raktam bele. A spenótra rákentem a tejfölt és az egész tetejére rászórtam a reszelt sajtot. Sütőbe tolva közepes hőfokon, letakarva 45 percet sütöttem, majd kitakarva a sütöttem még egy kicsit, amíg a sajt meg nem barnult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése