2011. március 25., péntek

Kagylósaláta

Kislányom még korábban nézegette az egyik szakácskönyvet, amiben voltak kagylós ételek is. A képek nagyon megtetszettek neki, szeretett volna kagylós ételt enni. Gondoltam első nekifutásra próbálkozzunk meg a kagylókonzervvel. Én 7 évesen ettem életemben először Bulgáriában kagylót, utána sok évig nagyon nem szerettem (most már igen). Ezért gondoltam, hogy először a konzervet próbáljuk ki saláta formájában, mert annak nincs annyira kagyló íze.
A megérzésem nem csalt, két darab kagylót megevett, majd közölte, hogy nem ízlik. Így rám várt a saláta elfogyasztása. Nem baj, nem adom fel, hátha egyszer megszereti.
A saláta receptjét egyébként tovább tart leírni, mint megcsinálni.




Hozzávalók:
1 db olajos kagylókonzerv
1 paprika
kis darab uborka
2 szál újhagyma
só, bors, oregáno
1 kk ketchup
1 ek olivaolaj

A kagylót lecsöpögtettem, a hozzávalókat felaprítottam. Az egészet egy tálba tettem, fűszereztem, meglocsoltam az olivaolajjal majd összekevertem. 2 órás hűtés után pirítóssal fogyasztható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése