2011. január 21., péntek

Zöldséges tészta

Sokszor szoktam tésztát készíteni, főleg hétköznap vacsorára, vagy pedig ha egy gyorsan elkészülő ebédet szeretnék. Ez a zöldséges tészta is nagyon hamar ellkészül.



Hozzávalók:
350g penne tészta
1 kisebb fej brokkoli (mirelit brokkoli is jó)
1 hámozott paradicsom konzerv 
30 dkg gomba
15 dkg csirkemell sonka
2 újhagyma
3 dundi gerezd fokhagyma
só, bors, bazsalikom, kakukkfű
reszelt parmezán 


A felaprított újhagymát és az összezúzott fokhagymát kevés olivaolajon megpirítom. Mikor kezd pirulni, rádobom a felkockázott sonkát, és összesütöm őket. Végül jöhetnek rá a megtisztított felaprított zöldségek. A hámozott paradicsomot is aprítottam, mert csak egész volt itthon. A konzervben lévő paradicsomszószt vízzel felhigítottam, sóztam, borsoztam és kb. 10 percig pároltam. Mikor a zöldségek megpuhultak beleszórtam a zöldfűszereket, mertem alá egy keveset a tészta főzőlevéből, összekevertem és elzártam a gázt.
Ezalatt a tészta is elkészült. A tésztát összekevertem a zöldséges raguval, tálalásnál pedig parmezán sajtot reszeltem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése